PİRİNÇ
BULGUR
MERCİMEK
FASULYE
NOHUT
BUĞDAY
MISIR
ÇUVAL
CAY GRUBU
  • GÖNEN BALDO PİRİNÇ

    Nişasta açısından zengin bir besin olan pirinç, içerdiği kalori ile miktarı ile çok iyi bir enerji kaynağıdır.

    100 gr. kuru pirinç yaklaşık 360 kalori içerir. Ayrıca, B1, B2, C ve E vitaminleri ile sodyum, magnezyum, potasyum, kalsiyum, demir ve fosfor minerallerini içerir.

    Pirincin Faydaları:

    - Vücut gelişimini destekler.

    - Vücuda enerji verir ve vücudu kuvvetlendirir.

    - Doyurucudur.

    - Zihni açar.

    - Yüksek tansiyonu düşürür.

  • TRAKYA BALDO PİRİNÇ

    Nişasta açısından zengin bir besin olan pirinç, içerdiği kalori ile miktarı ile çok iyi bir enerji kaynağıdır.

    100 gr. kuru pirinç yaklaşık 360 kalori içerir. Ayrıca, B1, B2, C ve E vitaminleri ile sodyum, magnezyum, potasyum, kalsiyum, demir ve fosfor minerallerini içerir.

    Pirincin Faydaları:

    - Vücut gelişimini destekler.

    - Vücuda enerji verir ve vücudu kuvvetlendirir.

    - Doyurucudur.

    - Zihni açar.

    - Yüksek tansiyonu düşürür.

  • OSMANCIK PİRİNÇ

    Nişasta açısından zengin bir besin olan pirinç, içerdiği kalori ile miktarı ile çok iyi bir enerji kaynağıdır.

    100 gr. kuru pirinç yaklaşık 360 kalori içerir. Ayrıca, B1, B2, C ve E vitaminleri ile sodyum, magnezyum, potasyum, kalsiyum, demir ve fosfor minerallerini içerir.

    Pirincin Faydaları:

    - Vücut gelişimini destekler.

    - Vücuda enerji verir ve vücudu kuvvetlendirir.

    - Doyurucudur.

    - Zihni açar.

    - Yüksek tansiyonu düşürür.

  • YERLİ LUNA PİRİNÇ

    Nişasta açısından zengin bir besin olan pirinç, içerdiği kalori ile miktarı ile çok iyi bir enerji kaynağıdır.

    100 gr. kuru pirinç yaklaşık 360 kalori içerir. Ayrıca, B1, B2, C ve E vitaminleri ile sodyum, magnezyum, potasyum, kalsiyum, demir ve fosfor minerallerini içerir.

    Pirincin Faydaları:

    - Vücut gelişimini destekler.

    - Vücuda enerji verir ve vücudu kuvvetlendirir.

    - Doyurucudur.

    - Zihni açar.

    - Yüksek tansiyonu düşürür.

  • KIRIK PİRİNÇ

    Nişasta açısından zengin bir besin olan pirinç, içerdiği kalori ile miktarı ile çok iyi bir enerji kaynağıdır.

    100 gr. kuru pirinç yaklaşık 360 kalori içerir. Ayrıca, B1, B2, C ve E vitaminleri ile sodyum, magnezyum, potasyum, kalsiyum, demir ve fosfor minerallerini içerir.

    Pirincin Faydaları:

    - Vücut gelişimini destekler.

    - Vücuda enerji verir ve vücudu kuvvetlendirir.

    - Doyurucudur.

    - Zihni açar.

    - Yüksek tansiyonu düşürür.

  • ORTA PİLAVLIK BULGUR

    Bulgurun faydaları;

    Lif bakımından oldukça zengindir.

    Bağırsakların çalışmasını düzenler ve uzun süre tok kalmayı sağlar.

    Hazmı kolaylaştırır.

    Potasyum ve B vitamini içeriği yüksektir. Bu sayede sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlar.

    Folik asit deposudur.

    Glisemik indeksi düşük bir besin olduğundan kan şekerinizin aniden yükselmesine sebep olmaz.

    Yağ içeriği oldukça düşüktür.

  • İRİ PİLAVLIK BULGUR

    Bulgurun faydaları;

    Lif bakımından oldukça zengindir.

    Bağırsakların çalışmasını düzenler ve uzun süre tok kalmayı sağlar.

    Hazmı kolaylaştırır.

    Potasyum ve B vitamini içeriği yüksektir. Bu sayede sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlar.

    Folik asit deposudur.

    Glisemik indeksi düşük bir besin olduğundan kan şekerinizin aniden yükselmesine sebep olmaz.

    Yağ içeriği oldukça düşüktür.

  • KÖFTELİK BULGUR

    Bulgurun faydaları;

    Lif bakımından oldukça zengindir.

    Bağırsakların çalışmasını düzenler ve uzun süre tok kalmayı sağlar.

    Hazmı kolaylaştırır.

    Potasyum ve B vitamini içeriği yüksektir. Bu sayede sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlar.

    Folik asit deposudur.

    Glisemik indeksi düşük bir besin olduğundan kan şekerinizin aniden yükselmesine sebep olmaz.

    Yağ içeriği oldukça düşüktür.

  • ŞEHRİYELİ BULGUR

    Bulgurun faydaları;

    Lif bakımından oldukça zengindir.

    Bağırsakların çalışmasını düzenler ve uzun süre tok kalmayı sağlar.

    Hazmı kolaylaştırır.

    Potasyum ve B vitamini içeriği yüksektir. Bu sayede sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlar.

    Folik asit deposudur.

    Glisemik indeksi düşük bir besin olduğundan kan şekerinizin aniden yükselmesine sebep olmaz.

    Yağ içeriği oldukça düşüktür.

  • SEFERKİTEL

    Bulgurun faydaları;

    Lif bakımından oldukça zengindir.

    Bağırsakların çalışmasını düzenler ve uzun süre tok kalmayı sağlar.

    Hazmı kolaylaştırır.

    Potasyum ve B vitamini içeriği yüksektir. Bu sayede sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlar.

    Folik asit deposudur.

    Glisemik indeksi düşük bir besin olduğundan kan şekerinizin aniden yükselmesine sebep olmaz.

    Yağ içeriği oldukça düşüktür.

  • KIRMIZI YAPRAK MERCİMEK

    Kırmızı mercimek özellikle Hindistan bölgesine çok yaygın yetişir. Cilt için son dere faydalı olan bu besin yaşlanmayı ve akne oluşumunu önler. İçerisindeki lif oranı sayesinde sindirimi düzenler, kilo vermeye yardımcı olur. Protein ve mineral bakımından oldukça zengin olan bu besin diş, kemik ve göz sağlığı için son derece önemldir.

    100 g kırmızı mercimek 116 kcal enerji içeriğine sahiptir. Sodyum, potasyum, protein, magnezyum, C vitamini, demir, kalsiyum, A, B12, D vitamini açısından zengin bir yiyecektir.

  • KIRMIZI FUTBOL MERCİMEK

    Kırmızı mercimek özellikle Hindistan bölgesine çok yaygın yetişir. Cilt için son dere faydalı olan bu besin yaşlanmayı ve akne oluşumunu önler. İçerisindeki lif oranı sayesinde sindirimi düzenler, kilo vermeye yardımcı olur. Protein ve mineral bakımından oldukça zengin olan bu besin diş, kemik ve göz sağlığı için son derece önemldir.

    100 g kırmızı mercimek 116 kcal enerji içeriğine sahiptir. Sodyum, potasyum, protein, magnezyum, C vitamini, demir, kalsiyum, A, B12, D vitamini açısından zengin bir yiyecektir.

  • YEŞİL MERCİMEK

    Yeşil mercimek baklagiller (Fabaceae) familyasına ait, oldukça besleyici gıdalardan biridir. Özellikle bir protein deposu olan yeşil mercimek aynı zamanda vitamin ve mineral bakımından da zengindir. Bu kadar besleyici olmasının yanında tok tutması ve düşük kalorili olması nedeniyle kilo vermek isteyenlerin diyetlerinde bolca kullanması önerilmektedir.

    A vitamini, B grubu vitaminler , K vitamini ve C vitamini içermektedir. Fosfor, sodyum, kalsiyum, potasyum ve çinko mineralleriyle birlikte karbonhidrat da bulundurmaktadır. Ayrıca yeşil mercimekte iyot da bulunur. İçerdiği vitamin ve mineraller yardımıyla metabolizmayı destekler. Aynı zamanda vücudun zinde olmasını sağlar. Yüksek miktarda protein bulundurması sebebiyle vücudun kas yapısını güçlendirir. İyi bir folik asit kaynağıdır. Kalp rahatsızlıklarında, osteoporozda ve hamilelikte vücudu destekler. Bağışıklığı güçlendirir.

  • SIRA FASULYE

    Kuru fasulye sağlıklı beslenme diyetleri için de rahatlıkla tercih edilebilecek bir yiyecektir. Protein ve anorganik tuzlar açısından çok zengin olan kuru fasulye, kemik yapısının güçlenmesine de yardımcı olmaktadır. Kuru fasulye sinirleri de kuvvetlendirir.

    Kuru fasulye, nohut, barbunya gibi sindirimi zor olan karbonhidratları içeren kuru baklagiller, kan şekerinizin daha uzun süre dengede kalmasını sağlayarak gerginliğinizin tırmanmasını engellemeye yardımcı olur. Kuru Fasulyede bulunan Omega-3, bir diğer ismiyle 'alfa linolenik asit', vücudun enerji üretimine katkıda bulunur. Bu nedenle Omega-3'ten zengin bir beslenme programı yorgunluğu giderip, kavrama gücünü ve hareket kabiliyetini artırarak kalp, şeker, tansiyon, romatizma, Migren Ağrıları ve cilt problemlerine iyi geliyor.

     

  • DERMASON FASULYE

    Kuru fasulye sağlıklı beslenme diyetleri için de rahatlıkla tercih edilebilecek bir yiyecektir. Protein ve anorganik tuzlar açısından çok zengin olan kuru fasulye, kemik yapısının güçlenmesine de yardımcı olmaktadır. Kuru fasulye sinirleri de kuvvetlendirir.

    Kuru fasulye, nohut, barbunya gibi sindirimi zor olan karbonhidratları içeren kuru baklagiller, kan şekerinizin daha uzun süre dengede kalmasını sağlayarak gerginliğinizin tırmanmasını engellemeye yardımcı olur. Kuru Fasulyede bulunan Omega-3, bir diğer ismiyle 'alfa linolenik asit', vücudun enerji üretimine katkıda bulunur. Bu nedenle Omega-3'ten zengin bir beslenme programı yorgunluğu giderip, kavrama gücünü ve hareket kabiliyetini artırarak kalp, şeker, tansiyon, romatizma, Migren Ağrıları ve cilt problemlerine iyi geliyor.

  • ÇALI FASULYE

    Kuru fasulye sağlıklı beslenme diyetleri için de rahatlıkla tercih edilebilecek bir yiyecektir. Protein ve anorganik tuzlar açısından çok zengin olan kuru fasulye, kemik yapısının güçlenmesine de yardımcı olmaktadır. Kuru fasulye sinirleri de kuvvetlendirir.

    Kuru fasulye, nohut, barbunya gibi sindirimi zor olan karbonhidratları içeren kuru baklagiller, kan şekerinizin daha uzun süre dengede kalmasını sağlayarak gerginliğinizin tırmanmasını engellemeye yardımcı olur. Kuru Fasulyede bulunan Omega-3, bir diğer ismiyle 'alfa linolenik asit', vücudun enerji üretimine katkıda bulunur. Bu nedenle Omega-3'ten zengin bir beslenme programı yorgunluğu giderip, kavrama gücünü ve hareket kabiliyetini artırarak kalp, şeker, tansiyon, romatizma, Migren Ağrıları ve cilt problemlerine iyi geliyor.

  • BARBUNYA

    Kuru fasulye sağlıklı beslenme diyetleri için de rahatlıkla tercih edilebilecek bir yiyecektir. Protein ve anorganik tuzlar açısından çok zengin olan kuru fasulye, kemik yapısının güçlenmesine de yardımcı olmaktadır. Kuru fasulye sinirleri de kuvvetlendirir.

    Kuru fasulye, nohut, barbunya gibi sindirimi zor olan karbonhidratları içeren kuru baklagiller, kan şekerinizin daha uzun süre dengede kalmasını sağlayarak gerginliğinizin tırmanmasını engellemeye yardımcı olur. Kuru Fasulyede bulunan Omega-3, bir diğer ismiyle 'alfa linolenik asit', vücudun enerji üretimine katkıda bulunur. Bu nedenle Omega-3'ten zengin bir beslenme programı yorgunluğu giderip, kavrama gücünü ve hareket kabiliyetini artırarak kalp, şeker, tansiyon, romatizma, Migren Ağrıları ve cilt problemlerine iyi geliyor.

  • KOÇBAŞI NOHUT ( 8 mm)

    Nohut kalsiyum, magnezyum, potasyum, selenyum, bakır, çinko ve demirin yanı sıra, A vitamini ve betakaroten açısından da zengin bol lifli bir baklagildir. Nohutta yer alan selenyum, bağırsak enzimlerinin çalışma fonksiyonlarına destek vererek, vücutta kanserin neden olduğu bileşenlerin zehir etkisini ortadan kaldırır.

  • KOÇBAŞI NOHUT ( 9 mm)

    Nohut kalsiyum, magnezyum, potasyum, selenyum, bakır, çinko ve demirin yanı sıra, A vitamini ve betakaroten açısından da zengin bol lifli bir baklagildir. Nohutta yer alan selenyum, bağırsak enzimlerinin çalışma fonksiyonlarına destek vererek, vücutta kanserin neden olduğu bileşenlerin zehir etkisini ortadan kaldırır.

  • NOHUT ( 12 mm)

    Nohut kalsiyum, magnezyum, potasyum, selenyum, bakır, çinko ve demirin yanı sıra, A vitamini ve betakaroten açısından da zengin bol lifli bir baklagildir. Nohutta yer alan selenyum, bağırsak enzimlerinin çalışma fonksiyonlarına destek vererek, vücutta kanserin neden olduğu bileşenlerin zehir etkisini ortadan kaldırır.

  • AŞURELİK BUĞDAY

    Buğday, kuru fasulye, nohut gibi taneliler, kuru incir, kuru üzüm ve benzeri kuruyemişlerin şekerle kaynatılmasıyla yapılan bir tür tatlıdır.

  • PATLAYAN MISIR

    Güney Kore insanının sağlıklı olduğu hemen hemen herkes tarafından biliniyor. Abur cubur tüketiminde en alt sıralarda yer alan Koreliler bu ihtiyaçlarını doğal yollarla gideriyorlar. Bunlardan biride mısırdır. Kahvaltıdan önce mısır tanelerini kaynatıp bir bardak olarak hem suyu hem taneleri tüketen Koreliler, metabolizmayı hızlandırdığı yönünde açıklamalarda bulundu. Aynı zamanda mısır haşlaması suyu, sindirim sistemini temizler. Bağırsak parazitlerini azaltır. Mide asidini dengeleyerek, ülser ve reflü gibi hastalıkları önler. İşte mısırın saymakla bitmeyen faydaları...

     

    Karaciğer vücuttaki tüm yağları toplayıp atmaya yarayan organdır. Aynı zamanda bu organ kolesterol seviyesinde de etkilidir. Karaciğerin çalışmaması durumunda yağların vücuttan atılmaması kötü kolesterol seviyesinin yükselmesine zemin hazırlar. Bu da çok ciddi kalp ve damar hastalıklarına neden olur. Mısır içerdiği doymamış yağ sayesinde bu yağ oranını dengeleyerek kötü kolesterolün yükselmesini engeller.

     

    Bir bardak mısırın içerisinde yaklaşık 30 gram karbonhidrat bulunmaktadır. Bu karbonhidrat vücudun ihtiyacı olan enerjinin yüzde 80'ini karşılar. Aynı zamanda karbonhidrat beyin ve sinir hücreleri için oldukça etkilidir. Uzmanlar spor yapanlar için performanslarını artırmak amaçlı günde bir tane haşlanmış mısır tüketimini öneriyor.

LUNA YERLİ PİRİNÇ
TRAKYA BALDO
GÖNEN BALDO
  • RİZE ÇAYI

  • KARADENİZ TİRYAKİ ÇAY

  • GOLD ÇAY

  • BERGAMOT AROMALI FİLİZ ÇAY

YEŞİL MERSİN BAKLİYAT

MARKASIDIR.

ANASAYFA

KURUMSAL

İLETİŞİM